بازرگانی دریای سبز عقیق خاورمیانه

راه های ارتباطی

ایران 

امارات عربی متحده

واتساپ

صادرات دریایی

این روش از حمل و نقل برای انتقال بارها استفاده می‌شود و به دلیل هزینه کمتر و ظرفیت بالاتر نسبت به حمل و نقل هوایی و زمینی، بسیار محبوب است. ایران بعنوان یکی از بزرگترین کشور ها در زمینه صادرات و واردات دریایی شناخته میشود چرا که از دو جهت به دریا و کشور های ...

[rt_reading_time] دقیقه
0 دیدگاه
mosallaei

این روش از حمل و نقل برای انتقال بارها استفاده می‌شود و به دلیل هزینه کمتر و ظرفیت بالاتر نسبت به حمل و نقل هوایی و زمینی، بسیار محبوب است.

ایران بعنوان یکی از بزرگترین کشور ها در زمینه صادرات و واردات دریایی شناخته میشود چرا که از دو جهت به دریا و کشور های مختلف دسترسی دریایی دارد. مهم ترین محصولات صادراتی از طریق دریا عبارتند از :

نفت و محصولات نفتی : میتوان گفت که بخش قابل توجهی از کشتی های دریایی به منظور صادرات و انتقال نفت مورد استفاده قرار میگیرند.
مواد غذایی : مواد غذایی دومین مورد در صادرات و واردات دریایی میباشد. روش دریایی شیوه ای مناسب برای انتقال مواد غذایی در حجم و تناژ بالا میباشد. اگر بدنبال یک شرکت واردات صادرات هستید با ما در تماس باشید.
فولاد و فلزات : محصولاتی مانند فولاد، آهن، مس و آلومینیوم از طریق دریا به کشورهای دیگر صادر می‌شوند.
خودرو: خودرو ها بدلیل فضای زیادی که اشغال میکنند و همینطور سنگینی زیاد ، باید از طریق دریا و آب های ازاد به دیگر کشور ها منتقل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *